Официальный сайт ОШ №12 - Классным руководителям
Четверг, 08.12.2016, 20:05




Дружковская общеобразовательная школа І-ІІІ ст. №12
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта

До Первого звонка осталось

ЗБІРНИКИ ДЛЯ ДПА 2014
ЗАВАНТАЖИТИ



Мини-чат

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 631
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
 Классным руководителям
     

Зовнішній вигляд учнів

  1. Учні школи повинні  приходити до школи чистими, охайними, у випрасуваному одязі, вичищеному взутті, зобов’язані мати і перевзувати змінне взуття, мати при собі чисту носову хустинку.

 

  1. Для учнів школи введено діловий одяг: темний низ, світлий верх. Забороняються: короткі спідниці, вечірні, коктейльні сукні, високі підбори, пляжні та вуличні варіанти одягу.
  2.  Учні школи повинні мати охайну стрижку і зачіску. Забороняється яскраво фарбувати волосся, наносити яскравий макіяж, носити прикраси, які заважають їм, відволікають увагу на уроці і створюють умови для травмування учнів під час навчально-виховного процесу.
  3. На уроках фізичної культури, трудового навчання одяг і взуття повинні відповідати інструкціям з ТБ.
  4. В урочистих випадках одяг учнів повинен відповідати моменту.
  5. За збереження одягу, особистих речей учнів школа відповідальність не несе.

Прихід і вихід учнів зі школи

  1. При вході до школи учні повинні витерти ноги, роздягнутися. Пальто, шапку, змінне взуття (у пакеті) учень залишає у гардеробі на закріпленому за ним номері.
  2. Після зарядки учні відразу прямують до свого кабінету відповідно розкладу занять.
  3. У разі  появи окремих учнів у неохайному вигляді чергові вимагають від них негайного приведення себе у порядок.
  4. Усі учні зобов’язані з’являтися до школи без запізнень. Учні, які запізнилися, реєструються та допускаються до занять із дозволу чергового вчителя й отримують запис про запізнення.
  5. Категорично забороняється приносити до школи зайві речі, які не мають відношення до занять.
  6. При вході до школи учні повинні обов’язково вимкнути мобільний телефон або перевести його у безшумний режим.
  7. Учням не дозволяється ходити по школі, перебувати в кабінетах у верхньому одязі та головних уборах.
  8. Залишатися в школі після уроків можуть ті учні, які зайняті громадською роботою, в гуртках згідно розкладу додаткових, факультативних занять і гуртків.
  9. Забороняється в приміщенні школи і на її території вживати нецензурні слова і вирази, палити, вживати спиртні напої, наркотичні засоби, завдавати фізичної, моральної шкоди оточуючим.  

10.                       Забороняється покидати школу без дозволу класного керівника, чергового адміністратора.

11.                       Учитель супроводжує учнів класу з останнього уроку до гардеробу і слідкує за порядком.

 

Оформлення письмових робіт, ведення щоденників

  1. Зошити учнів повинні бути чистими, акуратно підписаними, з полями, з обкладинками.
  2. Учні повинні виконувати всі роботи чітко і розбірливо.
  3. Забороняється виривати листки із зошита.
  4. Невірні записи треба злегка закреслювати.
  5. Учні повинні мати все необхідне для роботи на уроці.
  6. Не використовувати сторінки зошита для записів, які не стосуються даного предмета.
  7. Записи в щоденнику учні повинні вести грамотно і акуратно. В кінці тижня учні повинні давати щоденник на підпис батькам і здавати його для перевірки класному керівнику.

На заняттях гуртків та масових заходах:

  1. Усі учні за своїм бажанням вибирають гурток, клуб, спортивну секцію, в які учня записує керівник гуртка у погодженні з класним керівником.
  2. Робота гуртка проводиться по затвердженому плану.
  3. Учні, які порушують дисципліну на занятті гуртка або не виконують завдань, погано працюють, виключаються з гуртка.
  4. Усі заняття гуртка, відвідування, теми, ставлення учнів гуртка до роботи записуються в журналі гурткової роботи.
  5. Позакласні заходи проводяться точно в зазначений час. Учні повинні вчасно приходити на кожен захід.
  6. Під час доповіді, лекції, концерту та ін. учні повинні поводитись культурно: не розмовляти, не заважати присутнім , не переходити з місця на місце, не виходити до закінчення заходу, не смітити у приміщенні, не користуватися мобільним телефоном.
  7. У випадку, коли всі місця зайняті, помітивши дорослих, що зайшли, учні повинні запропонувати їм своє місце.

У майстерні, на виробництві та пришкільній ділянці:

  1. Кожен учень повинен прибути на місце роботи не пізніше ніж за 5 хвилин до її початку.
  2. До роботи допускаються ті учні, які пройшли інструктаж з техніки безпеки.
  3. Приступати до роботи можна лише в спецодязі.
  4. Учень повинен одержати від учителя конкретне виробниче завдання (наряд), інструктаж про порядок роботи. По закінченню роботи учень звітує про виконання завдання.
  5. Кожен учень зобов’язаний перед початком роботи отримати інструмент і перевірити його стан. По закінченню роботи інструмент необхідно здати вчителю справним.
  6. Робоче місце повинно бути прийняте і здане в повному порядку.
  7. Бездоганне виконання виробничого завдання і дотримання правил техніки безпеки – головний обов’язок кожного учня.

Поза школою:

  1. Щоденно виконувати всі домашні завдання. Ніколи не залишати не вивченим жодного уроку.
  2. Дома учні повинні дотримуватися встановленого режиму, виконувати вимоги старших, допомагати їм по господарству, турбуватися про молодших.
  3. Учні повинні зразково поводитись на вулиці і в громадських місцях, суворо дотримуватися правил вуличного руху і проїзду на транспорті, дотримуватися правил безпечної поведінки.
  4. Учень повинен підтримувати дома чистоту і тримати в порядку свої особисті речі, постіль, робоче місце.
  5. Учень повинен берегти зелені насадження у себе в дворі, на вулиці та в інших місцях, не смітити.

 

 Организация общих коллективных дел, совместных                               переживаний: 
1.Коллективные поздравления с днем рождения учеников. 
2.Выражение искреннего сочувствия от имени класса в дни печальных событий, болезни, неудач. 
3.Совместные поездки-экскурсии по памятным местам, походы. 
4.Совместное проведение праздничных дней. 
5.Умение учителя формировать гуманные взаимоотношения с учениками. 
6.Сигнал вашей доброжелательности – добрая улыбка, приветливость. Вы не должны выражать разницы в социальном статусе, возрасте между собой и учеником, выражайте свое мнение доброжелательно, в виде совета. Умейте внимательно и интересно слушать учеников. 
7.Учитывайте индивидуальные особенности ученика, его состояние в этот момент, его отношение к вам. 
8.Умейте выслушать человека, особенно в минуты напряжённого нервного состояния, которое возникает в результате определённых неприятностей, непониманий. Сохраняйте «секреты», доверительная беседа требует осторожности, деликатности. 
9.Уважительно относитесь к мнениям других людей. 
10.Старайтесь высказываться об ученике добрым словом, если он этого заслуживает. Похвала действует сильнее, чем осуждение. Критика по форме и смыслу должна ориентироваться на уважительное отношение к людям. Старайтесь учить наедине, говорите конкретно в случаях плохого поведения. К ребенку относитесь справедливо, уважая его достоинство, поэтому будьте сдержанными. 11.Покажите ребенку, что вы верите в него. 


               Всё это помогает создавать позитивный психологический климат в                                                                 коллективе.

                  Анкета для определения любимых видов деятельности.
Какие классные дела тебе больше всего запомнились? 
Какие школьные дела тебе больше всего запомнились? 
Какую работу тебе самому хотелось бы организовывать в классе? 
Кто из одноклассников, по твоему мнению, принес классу наибольшую пользу? 


                      Анкета «Моё любимое» для определения                                                 индивидуальных интересов
Люблю делать (что)?… 
Люблю играть в… 
Люблю говорить о… 
Люблю бывать в… 
Мой любимый школьный предмет… 


                          Анкета о взаимоотношениях одноклассников
Имеете ли вы в классе близких друзей? 
Имеете ли вы в классе учеников, с которыми вы не дружите? 
На сколько ваши мнения совпадают с мнениями ваших одноклассников? 
Значит ли ваше мнение что-то для одноклассников? 
Обсуждаете ли вы с одноклассниками свои интересы и увлечения, то, чем занимаетесь в свободное время? 


                           Метод незаконченных предложений
Мой класс – это… 
Мне нравится, когда в классе… 
Мне не нравится когда в классе… 
Больше всего мне запомнилось, когда в классе происходило… 
Я хотел бы попасть в класс, в котором … 
Необыкновенным уроком был … 
У меня портится настроение, когда в классе…
Copyright MyCorp © 2016

Поиск
Архив записей
Друзья сайта
  • Сайт 3 А класса
















  • Создать сайт

  • Официальный блог

  • Сообщество uCoz

  • FAQ по системе

  • Инструкции для uCoz


  • Скринька з секретом - сайт для дітей та підлітків


  • "Весела Абетка" — Для дітей України


  • МамаТато


  • Maluk.in.ua – сайт для малят та їх батьків


  • Раскраска.ком - здесь можно абсолютно бесплатно cкачать и распечатать разукрашки для вашего ребенка


  • Бесплатно играй онлайн в 530 увлекательные игры для детей без регистрации


  • PREDKOV.NET - сайт для детей и подростков


  • Электронные книги для детей


  • Развивающие игры
  • Бесплатный хостинг uCoz