Неділя, 19.11.2017, 03:07




Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №12
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту

До свята "Останнього дзвоника" залишилось

ЗБІРНИКИ ДЛЯ ДПА
ЗАВАНТАЖИТИ



Міні-чат

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 640
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Педради

Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12

 Дружківської міської ради Донецької області

                            НАКАЗ                                     

від  24.02.2017 р.                                           № 69

“Про підготовку до проведення

педагогічної ради школи з теми:

“Нова парадигма розвитку Української школи

та шляхи її реалізації”.

 

З метою виконання вимог нового закону України “Про освіту” та на виконання річного плану роботи школи на 2016-2017 навчальний рік

НАКАЗУЮ:

  1. Провести засідання педагогічної ради з цієї проблеми 20.04.2017 р. о 14.15 у приміщенні кабінету № 206.
  2. Для якісної підготовки створити ініціативну групу у слідуючому складі:

-Керівник групи-Чуприна А.С.

            - заступник керівника- Синельникова О.В.-голова ПК

            - Члени групи:

            - Лазаренко О.М.-заступник директора з НР;

            - Венцель О.В.-заступник директора з НВР;

            - учителя початкових класів: Конотоп Л.Д.,Усатюк І.А., Тєлєгіна Л.М.,Карпенко І.І.  Чекерис О.В.;

            - Сідорова Т.О.-голова м/о математики;

            - Котова М.О.-вчитель інформатики;

             - Якуніна Н.В.-голова Ради школи, вчитель інформатики;

            - Мусієнко І.Я.-вчитель математики і інформатики;

            - Гусар Л.М.-член ПК;

            - Шевченко О.В.- вчитель біології;

            - Черкасова Т.Г.-вчитель хімії;

            - Кардаш Л.Г.-вчитель фізики;

            - Ганночка О.А.-вчитель дефектолог;

            - Богославський К.Г.-вчитель основ здоров'я;

             -Деніна А.П., Горшкова А.В.-педагог-організатор;

             - Тимофієва І.В.-практичний психолог;

             - Новик Л.Л.-социальний психолог;

             - Шкодіна В.А.-завідуюча бібліотекою.

  1. Членам ініціативної групи:

3.1. Розробити план підготовки та проведення педради  до 03.03.2017 р.

    1. Розробити план проведення методичної ради до 18.03.2017 р.
    2. Розробити план проведення круглого столу   до 12.03.2017 р.
    3. Розробити рекомендації керівникам шкільних предметних об'єднань  до 07.03.2017 р.
    4. Провести навчальний семінар для керівників творчих груп та відповідальних за проведення круглого столу   до 06.03.2017 р.
    5. Підготувати “Дискусійну трибуну педради”  до 01.03.2017 р.
    6. Розмістити відповідні матеріали (об'ява, плани, наказ про підготовку та проведення педради та проект рішення на дошці об'яв у вчительській та на сайті школи  Котова М.О.  до 01.04.2017 р.
    7. Підготувати анкети для учнів, батьків, вчителів з вивчаємої проблеми та провести опитування  до 28.02.2017 р.
    8. Вивісити форми списків творчих груп та прослідити щоби всі члени педради в них вписались   до 20.03.2017 р.
    9. Підготувати відеофрагменти ,відео-презентації, фрагменти відеофільмів, які висвітлювають тему педради   до 10.04.2017 р.
    10. Скласти графік проведення майстер-класів членами ініціативної групи до 05.03.2017 р.

             4. Педагогічним працівникам школи:

    1. Ознайомитись з законодавчою базою та науково-методичною літературою де висвітлюються дані проблеми та шляхи її вирішення до 20.03.2017 р.
    2. Проаналізувати стан своєї роботи щодо проблеми педради, записати у список творчої групи з однієї з рекомендованих тем  
    3. Взяти участь у засіданнях:

4.3.1. шкільних предметних об'єднань  до 10.04.2017 р.

4.3.2. проведенні круглого столу “Нова Українська школа: проблеми та шляхи реалізації” до 24.03.2017 р.

4.3.3. у проведенні анкетувань учнів та їх батьків, коллег на тему: “Наша школа та її майбутнє” до 01.04.2017 р.

4.3.4. у роботі творчої майстерні вчителів майстрів: Сідорової Т.О., Зуєвої К.І., Тєлєгіної Л.М., Стопкевич В.І., Гусар Л.М., Синельникової О.В., Венцель О.В., Шевченко О.В., Чуприни А.С., Богославського К.Г.   до 15.04.2017 р.

      1. Керівникам шкільних предметних об'єднань та м/о кл. керівників провести засідання на тему педради до 10.04.2017 р.
      2. Практичному психологу школи Тимофієвій І.В.:

6.1.  Здійснити підбір діагностичного інструментарію для аналізу стану навчальної мотивації учнів   до 15.03.2017 р.

6.2. Підготувати анкети  для опитування учнів, їх батьків та педагогів з проблеми педради   до 02.03.2017 р.

6.3. Скординувати проведення анкетування та здійснити їх статистичну обробку, результати оформити у вигляді відеопрезентації до 01.04.2017 р.

7. Завідуючій шкільної бібліотики Шкодіній В.А.:

7.1. Підготувати список літератури та законодавчу базу з проблеми педради     до 10.03.2017 р.

7.2. Підготувати виставку літератури та методичних матеріалів з теми педради до 15.03.2017 р.

8.Секретарю Лавській О.О.:

8.1. Ознайомити всіх відповідальних за виконання різних завдань під їх особистий підпис  до 05.03.2017 р.

8.2. Поставити на контроль терміни виконання даного наказу та забезпечити чергу зі звітування відповідальних згідно термінів та завдань до 15.03.2017 р.

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Матеріали контролю з підготовки до засідання педради та відповідальних за виконання  пунктів даного наказу заслуховувати на оперативній нараді 1 раз на неділю.

 

     Директор школи                                                                                                Чуприна А. С.

 

 

 

 

Дискусійна трибуна педради

Дружківської ЗШ І-ІІІ ст. №12

Шановні колеги!

Через 2 місяці, 20.04.2017 р. о 14:15 в приміщенні каб. № 206 на засіданні педради буде обговорюватись проблема «Нова парадигма розвитку української школи та шляхи її реалізації.»

Мета педради: реалізація вимог нової редакції Закону  України «Про освіту» щодо підвищення педагогічної майстерності вчителів та рівня викладання навчальних предметів,  на основі здоров’язберігаючих умов навчання, використання ІКТ та інформаційних технологій; підвищення мотивації навчальної діяльності учнів їх майбутньої соціалізації та якості підвищення їх навчання і виховання; зростання  іміджу школи серед учнів, колег та населення міста

Просимо активно включитись в підготовку засідання педради:

  1. Ознайомитись з новою законодавчою базою, концепцією Нової Української школи 21 століття, з науково-методичною літературою з проблемами  до 20.03.2017 р.
  2. Проаналізувати  виконання своєї роботи з боку проблеми яка буде розглядатись. Записатись у список творчої групи тема якої найближча до того, що  вам вдалося досягнути з наданої проблеми до 01.04.2017р
  3. Взяти участь:
    1. У засіданнях шкільних предметних об’єднань з вищевказаної проблеми до 08.04.2017 р.
    2. Робота круглого столу. Нова українська школа: проблеми шляхи реалізації до 24.04.2017 р.
    3. У роботі методичної ради школи: «Шляхи підвищення педмайстерності вчителя для реалізації вимог Концепції «Нова Українська школа 21 століття»
    4. У роботі творчої майстерності вчителів-майстрів: Сідорової Т. О., Зуєвої К. І.,  Тєлєгіної Л. М., Стопкевич В. І., Гусар Л. М., Синельникової О. В., Венцель О. В., Шевченко О. В., Чуприни А. С. (згідно графіка відкритих майстер-класів до 15.04.2017 р.)
    5. В опитуванні «Наша школа та її майбутнє в реалізації вимог реформи освіти»

                    Горшкова А. В., Деніна А. П., Новик Л. Л., Чекерис О.В. До 01.04.2017 р.

Усе це сприятиме виробленню колективного бачення шляхів по реалізації вимог реформи освіти, створенню нової Української школи, та буде направлено на підвищення якості навчання , навченості та вихованості учнів.

Хотілось би, щоб наша педрада минула в атмосфері творчості та рівноправного діалогу, адже саме він сприятиме уточненню власної позиції, покаже яких саме вишин досягли члени нашого колективу, якій  ПП досвід з цього питання мають. Завдання педради в тому, щоб зібрати та використати у роботі колективу всі ті цікаві думки, пропозиції, досягнення які має кожен із Вас та які допоможуть вирішити поставлені перед школою завдання.

Під час педради пропонується обговорити такі питання:

  1. Ключова проблема системи освіти в Україні-невідповідність змісту і форм освіти вимогам 21-го століття.
  2. Які вимоги постають перед сучасною Українською школою у світі нової редакції базового Закону України «Про Освіту», Концепції «Нова Українська школа»
  3. Як змінюється парадигма нової Української школи? Чи відповідає вона сучасній моделі Європейської школи?
  4. Яким чином новий зміст та структура освіти, перелік навчальних предметів, створення робочого навчального плану привести у відповідність до вимог нової законодавчої бази?
  5. Як підвищити мотивованність навчальної діяльності учнів?
  6. Нові вимоги до організації національно-патріотичного виховання у школі?
  7. Які особливості здійснення виховного процесу в сучасних умовах ви вбачаєте? Які шляхи реалізації виникаючих проблем ви пропонуєте?
  8. Чи можна підняти рівень навчального та виховного процесу завдяки використанню сучасних інформаційних та ІКТ? Як?
  9. Які шляхи підвищення якості ЗУН та компетентності в умовах реформування освіти найбільш результативними ви вбачаєте?
  10.  Які шляхи підвищення педагогічної майстерності та творчої свободи ви вбачаєте в новій парадигмі розвитку освіти в Україні?
  11.  Які учні -випускники мають бути у результаті діяльності нової Української школи?
  12.  Які вчителі потрібні новій школі? Дітям?
  13.  Які шляхи подолання даної проблеми Ви бачите?

Підготовча робота, вивчення та обговорення окреслених питань відбудеться на педраді в творчих групах запис до яких відбудиться згідно власного бажання педагогів

  1. Використання інформаційних та ІКТ  у НВП в умовах реформування української освіти голова групи: Якуніна Н. В.
  2. Шляхи підвищення якості ЗУН та компетентностей в умовах формування Нової Української школи голова групи-Сідорова Т. О.
  3. Шляхи підвищення педагогічної майстерності та професійної свободи голова групи-Зуєва К. І.
  4. Шляхи підвищення мотивації навчальної діяльності учнів в умовах Нової Української школи голова групи-Черкасова Т Г.
  5. Нова парадигма та принципи формування змісту освіти в умовах реформування Української школи голова групи-Стопкевис В. І.
  6. Нова парадигма  організації національно-патріотичного виховання та шляхи її реалізації керівник групи-Венцель О. В.
  7. Вимоги законодавчих документів до роботи вчителя в умовах Нової Української школи-Синельникова О. В.
  8. Профільність та одержання першої професії в умовах Нової Української школи голова групи-Лазаренко О. М.
  9. Здоров’язберігаючі умови та вимоги в умовах Нової Української школи голова групи-Богославський К. Г.

Голови творчих груп розробляють  перелік питань та проблеми які будуть розглянуті та  надають за  3 неділі до проведення педради редакційній групі свої пропозиції та рекомендації щодо змін у роботі педколектива школи в нових умовах.

Ініаціативна група щодо підготовки та проведення педради

  Мета: спроектувати хід та організувати її виконання по підготовці педради; забезпечити проведення різних форм колективної роботи (анкетування, круглий стіл, методична рада, засідання предметних м/о), надати зразки виконання роботи з розробляємого направління, надати пропозиції педколективу щодо бажаних змін у роботі для вирішення проблеми педради.        

Керівник групи         Чуприна А. С.-директор

Заступник групи       Синельникова О. В.-голова ПК

Члени групи: Лазаренко О. М.-заст. директора;

                         Венцель О. В.-заст. директора;

                         Конотоп Л. Д.-вчитель початкових класів;

                         Усатюк І. А.-вчитель початкових класів;

                         Тєлєгіна Л. М.-вчитель початкових класів;

                         Карпенко І. І.-вчитель початкових класів;

                         Сідорова Т. О.-голова м/о;

                         Котова М.О.-вчитель інформатики;

                         Якунина Н. В.-голова ради школи;

                         Мусієнко І. Я.-вчитель математики;

                         Гусар Л. М.-член ПК;

                         Шевченко О. В.-вчитель біології;

                                                        Черкасова Т. Г.-вчитель хімії;

                                                        Кардаш Л.Г.-вчитель фізики;

                                                        Чекерис О. В.-вчитель початкових класів;

                                                        Ганночка О.О.-вчитель дефектолог;

                                                        Богославський К. Г.- вчитель осн. Здор.;

                                                        Деніна А. П.-педагог-організатор;

                                                       Горшкова А. В.-педагог організатор;

                                                      Тимофієва І. В.-практичний психолог;

                                                       Новик Л. Л.-соціальний педагог;

                                                       Шкодіна В. А.-завідуюча  бібліотеки;

Завдання ініціативної групи

  1. Складання списка законодавчої бази та науково-методичної літератури           Шкодіна В. А.; Конотоп Л. Д.; Усатюк І.А.
  2. Проведення вивчення етапу справ у школі по напрямкам даної проблеми

          Чуприна А. С.; Якунина Н. В.; Синельникова О. В.; Гусар Л. М.; Сідорова Т. О.;  Тєлєгіна Л. М.

  1. Підбір методик дослідження, анкетування, його проведення          Тимофієва І. Новик Л. Л. Карпенко І. І.
  2. Скласти форми списків творчих груп та прослідкувати щоб всі члени педколективу в них вписались

          Черкасова Т. Г.; Кардаш Л. Г.

4 а.   Провести майстер -класи щодо реалізації проблеми  педради Зуєва К.І., Тєлєгіна Л.М., Стопкевич В.І., Гусар Л.М., Синельникова О.В.,

Венцель О.В., Шевченко О.В., Чуприна А.С., Богославський К.Г.

  1. Провести майстер-класи щодо реалізації проблеми педради

          Зуєва К.  Телегіна Л. М.; Стопкевич В. І.; Гусар Л. М.; Синельникова О. В.; Венцель о. В.; Шевченко О. В.; Чуприна А. С. Богославський К. Г.

  1. Проведення засідання методичної ради школи з теми підвищення педмайстерності вчителя для реалізації вимог концепції «Нова Українська школа 21 століття» Венцель О. В.; Чуприна А. С.; Сідорова Т. О.;
  2. Проведення засідання круглого столу «Нова Українська школа» проблеми, шляхи реалізації Гусар Л. М., Синельникова О. В.
  3. Підготувавши відео-презентації, відео-фільми про особливість структури та зміст реформи освіти та нової української школи
  4. Оформлення презентацій, наочності Якунина Н. В., Мусієнко І. Я.

   Редакційна група

Мета: проаналізувати результати опитувань, підготувати проект рішення педради, вивісити  проект рішення педради до 10.04.2017 р. на сайті школи,оформити  презентації , наочні матеріали,робочі матеріали та  розмістити їх на сайті школи  за 20 днів до її проведення.

Стопкевич В. І.

Каширіна Ю.

Білько В. П.

Котова М. О.

Вимоги до презентацій та напрацювань групи:

  1. Конкретність, чіткість, аргументованість, можливість виконання пропозицій;
  2. Пропозиції направлені на реалізацію завдань закону України “Про освіту”, “Про середню освіту”, Концепції “Нова Українська школа”

На засідання педради потрібно запросити членів БК школи та шкільного самоврядування.

Дякую за співпрацю!

 

Голова педради        &

Copyright MyCorp © 2017
Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Національна дитяча гаряча лінія

Поиск
Архив записей
Друзі сайту
  • Сайт 3 А класу
















  • Создать сайт

  • Официальный блог

  • Сообщество uCoz

  • FAQ по системе

  • Инструкции для uCoz


  • Скринька з секретом - сайт для дітей та підлітків


  • "Весела Абетка" — Для дітей України


  • МамаТато


  • Maluk.in.ua – сайт для малят та їх батьків


  • Раскраска.ком - здесь можно абсолютно бесплатно cкачать и распечатать разукрашки для вашего ребенка


  • Бесплатно играй онлайн в 530 увлекательные игры для детей без регистрации


  • PREDKOV.NET - сайт для детей и подростков


  • Электронные книги для детей


  • Развивающие игры
  • Безкоштовний хостинг uCoz