Середа, 26.09.2018, 10:45




Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №12
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту

До свята останнього дзвоника


37   днів
14 : 01 : 39

Hello-Site.ru. Бесплатный конструктор сайтов.

ЗБІРНИКИ ДЛЯ ДПА
ЗАВАНТАЖИТИ



Міні-чат

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 642
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Річний звіт про діяльність закладу

Звіт директора школи перед громадою за 2017-2018 н.р.

(для перегляду презентації натисніть на посилання  Звіт 2017-2018)

Шановні батьки та колеги! Любі наші учні!

  1. За експертними оцінками, найуспішнішими на ринку праці у найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися упродовж усього життя, критично та творчо мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати у команді, спілкуватись у полікультурному середовищі та мати інші вміння. Саме такі завдання перед кожною українською школою ставить «Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова Українська школа» на період до 2029 року» (слайд 2, 3, 4 – основна законодавча база роботи школи та ті завдання, які нам необхідно виконувати.

  2. Зрозуміло, що виконати таке завдання одна школа навіть з таким творчим та потужним педколективом, як наш, не зможе. Тому до нелегкої праці у справі навчання та виховання дітей ми залучаємо позашкільні установи, школи-партнери. Що нам це дає ви бачите на слайдах №6 і №7.

  3. Наша школа працює за наступними напрямками роботи і всі вони дуже доречно входять до складу вимог НУШ. 3.1. Концепція НУШ та її вимоги (слайди 8-15) 3.2. Вимоги до учителя НУШ (слайд 14) 3.3. Орієнтація на учня (слайд 15-16) 3.4. Нас чекають зміни у вихованні нового покоління українців (слайд 17) та зміни у структурі НУШ (слайд 18)

  4. Зрозуміло, що сьогоднішні діти – це не ті діти, які навчалися у школі 10, 20 років тому! Це нове покоління, яке має новий тип мислення, нові цінності. Тому і навчати їх необхідно по-новому. Тому педколектив нашої школи багато зусиль прикладає до впровадження інноваційних технологій у НВП (слайд 19-22). Для впровадження нових технологій треба мати новий, сучасний інструментарій. Перш за все, це комп’ютери (слайд 23). І наша школа таки має необхідний фундамент. Шкода тільки, що він дуже швидко старіє та несвоєчасно і не в необхідному об’ємі осучаснюється. Це видно навіть по обладнанню перших класів НУШ.

  5. Види та форми навчання у школі: очна, індивідуальна, екстернат (слайд 24)

  6. Учень є найважливішою умовою реалізації вимог НУШ. Яких же учнів ми маємо? (слайд 25-27) 5.1. Рівень навчальних досягнень наших учнів (слайди 28-33). Якість знань складає 56%, низький рівень-4%. Давайте подивимося на це у розрізі класів, де проводилося ДПА. 4 класи (слайди 34-35), 9 класи (слайди 36-37). 9-і класи у нас не звичайні. 9-А клас вивчає 4 мови (українську, російську, англійську та німецьку); 9-Б клас вивчає 3 мови та правознавство. А ось результат введення поглибленого вивчення іноземних мов та права (слайди 38-39). Якість знань по англійській мові – 75%, по правознавству – 59%.

  7. Робота з обдарованими дітьми. Банк даних (слайд 41). Для научної організації праці нами проведено SWO та аналіз стану нашої школи. 

  8. Позакласна, позаурочна діяльність учнів. Слайд 40 – ми не використовуємо можливості нашої бази, потужний потенціал наших вчителів. Слайди 42 -43 – недостатня робота над процентом участі в олімпіадах, особливо обласного рівня. 8.1. Найвища якість навчання. Слайди 44-45 – свідоцтва з відзнакою – 6, кандидати у медалісти – 4 (слайд 46). 8.2. Ми досягли значних результатів у всеукраїнських, міжнародних конкурсах та змаганнях (слайди 47-59). А ось як розподіляється результативність кожного учня та вчителя (слайди 60-65). 8.3. У школі працюють гуртки такого напряму, якого немає ні в одній школі, або ЦДЮТ. Це: «Юний кореспондент», «Віночок», «Шкільне телебачення». Давайте подивимося, як саме вони працюють і чого досягли? (слайди 69-74).

  9. Шкільна праця – це дуже тяжка праця! Якщо працівник на виробництві працює 8 годин, то вчитель у школі ще додатково 4-5 годин вдома. Дуже змінився соціальний стан сімей, статус дітей. А це призвело до необхідності створення у школі медико-психолого-педагогічної та логопедичної служби. Робота з категорійними дітьми, допомога їм (слайди 81-87)

  10. Робота у школі багатошарова, різнонаправлена та в дуже великій мірі залежить від того, хто є за її кермом, тобто від директора. Особистий вклад директора:

Вибір правильного перспективного напрямку роботи, забезпечення поступовості дій, правильного планування та концентрації зусиль членів колективу – яке і дає свої результати. Контроль за результативністю роботи працівників

Вірний, якісний підбір кадрів, як керівництва, так і виконавців

Створення сприятливого психолого-емоційного клімату та режиму роботи (5-днівка, 30 хв. уроки, наявність днів без уроків)

Вміння першого керівника вловити перспективи та забезпечити розвиток шкільного організму привів до того, що компетентнісний підхід, здоров’язбереження, створення єдиного інформаційного простору, проекти «Відкритий світ», НУШ для нас не стали несподіванкою, були заздалегідь вибрані і підготовлені. Директор – це генератор творчих ідей (презентація обдарованих учнів), гарант високої якості роботи педколективу школи. Але директор сам у полі не воїн, тому мені вдалося знайти однодумців, людей розумних, творчих, відданих своїй справі, патріотів школи – тобто створити ядро колективу (сл.92-105). Мої замісники мають чітко розділені обов’язки та, завдяки постійному контролю, забезпечують їх виконання.

Лазаренко О.М.

Венцель О.В.

Дзьоба М.В.

Якісний розклад уроків

Забезпечення системи у організації методичної та виховної роботи

Чіткий розподіл обов’язків обслуговуючого персоналу

Заміна та оплата уроків

Організація проведення конкурсів

Організація ремонтів школи

Робота з обдарованими учнями

 

 

Крім керівництва школи, сьогодні команда це: Білько В.П., Гусар Л.М., Синельникова О.В., Тимофієва І.В., Якуніна Н.В., Деніна А.П., Шкодіна В.А., Богославський К.Г., Буркаль С.І., Черкасова Т.Г., Новік Л.Л., Лебеженко І.А., Карпенко І.І., Чебан О.В., Туяхова В.В., Стопкевич В.І., Шевченко О.В., Зуєва К.І., Тєлєгіна Л.М., Конотоп Л.Д., Усатюк І.А., Нестеренко Н.М., Чічур В.О., Кардаш Л.Г. Наші партнери: Котова М.О., Неміш О.В., Мусієнко І.Я., Кущенко С.І., Рудика М.В., Мамонтова О.В., Моцейчук Т.В., Строчук С.В., Чумак В.В., Куріна Н.П., Росоха К.С., Бібік В.І., Грішина А.Г., Писаренко А.С., Биховець О.С., Насонова Т.В., Глушач В.М. Щоби бути у строю змін, які відбуваються у нашому місті, я став членом перспективної партії «Наш край», що принесло школі дивіденди: поле зі штучним покриттям та встановлені тренажери, тому що головна мета цієї партії – робити ще кращим наше місто. А підтримка міських керівників відбувається перш за все завдяки цій партії. Тому звертаюсь до членів колективу з проханням підтримувати діяльність партії. Як результат, ми маємо гарні досягнення (слайди 88-91). Ми звичайна, але дуже хороша загальноосвітня школа, яка дає високий рівень освітніх послуг, але ми маємо і проблеми: - недостатня робота в МАН; - низька мотивація навчання в середній ланці; - недостатній % високого рівня серед учнів; - важко виживати в умовах (гімназія, ЗШ №3, опорна ЗШ №17), залишається одне – стати і собі опорною школою; - недостатня робота по вихованню патріота своєї школи через недостатню інформованість батьків і дітей про те хороше, що у нас є.

  1. Ми пам’ятаємо розумний вислів «Учитель живе, поки вчиться». Тому наша школа є кузнею педагогічних кадрів у місті (начальник відділу освіти, завідувач м/к – це наші в минулому співробітники!). Як же ми це організовуємо? 11а – атестація, її підсумки (слайди 100-102); 11б – мотивація активної, творчої діяльності робітників (слайди 103-104). Діти у школі повинні не тільки працювати, але й відпочивати, спілкуватись, знаходити собі друзів.

  2. Літнє оздоровлення (слайди 75-80)

  3. Охорона праці і ТБ – переобладнання віконних решіток згідно припису Держпожнагляду; установка відеокамер; контур заземлення до посудомийної машини.

  4. Матеріальна база (слайди 106-125). 14а – забезпечення пожежної безпеки; 14б – забезпечення інформованості вчителів, учнів; 14в – оформлення школи і т.д.

  5. Фінансова діяльність (слайд 127).

  6. Звернення громадян, як стимул для покращення нашої роботи (слайд 128). Виховання учнів у нашій школі базується на принципах демократії, гласності та відкритості, на прикладі роботи керівників та вчителів школи. У школі працює Рада школи, учнівське самоврядування, батьківський комітет. На протязі 2017-2018 н.р., як уже встановлено традиціями, були проведені 2 загальношкільні конференції, де були підведені підсумки спільної роботи адміністрації, педагогічного колективу, учнів і їх батьків. Інформація про роботу органів самоуправління, адміністрації, педколективу своєчасно висвітлюється на сайті школи. Своєчасно і повно звітує про свою роботу і БК школи (голова – Дроздова І.Д.), який матеріально підтримує колектив нашої школи (задіяні 34 тис. коштів на ремонт та підготовку школи до нового навчального року). Завдяки цьому забезпечується поступовий рух у розвитку колективу, змінюється освітнє середовище, матеріальна база.

  7. Наше майбутнє: а) Виділення коштів на документацію по влаштуванню 2-ї опорної школи в місті - на базі ЗОШ №12: металочерепиця на даху, нова опалювальна система, заміна скла на 3-і в металопластикових вікнах, утеплення підвальних приміщень, стін школи, нове технічне оснащення, паркан і плитка у дворі. б) Новий освітній простір. Нові робочі місця учителя: біля дошки, рядом з учнем, позад учня. Зони – перехід із зони в зону. в) Новий педагогічний інструментарій і нова педагогічна техніка. Будемо надіятись на краще!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright MyCorp © 2018
Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Національна дитяча гаряча лінія

Поиск
Архив записей
Друзі сайту
  • Сайт 3 А класу
















  • Создать сайт

  • Официальный блог

  • Сообщество uCoz

  • FAQ по системе

  • Инструкции для uCoz


  • Скринька з секретом - сайт для дітей та підлітків


  • "Весела Абетка" — Для дітей України


  • МамаТато


  • Maluk.in.ua – сайт для малят та їх батьків


  • Раскраска.ком - здесь можно абсолютно бесплатно cкачать и распечатать разукрашки для вашего ребенка


  • Бесплатно играй онлайн в 530 увлекательные игры для детей без регистрации


  • PREDKOV.NET - сайт для детей и подростков


  • Электронные книги для детей


  • Развивающие игры
  • Безкоштовний хостинг uCoz