Официальный сайт ОШ №12 - Советы обо всем
Четверг, 08.12.2016, 20:05




Дружковская общеобразовательная школа І-ІІІ ст. №12
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта

До Первого звонка осталось

ЗБІРНИКИ ДЛЯ ДПА 2014
ЗАВАНТАЖИТИ



Мини-чат

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 631
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
 Советы обо всем
«Поради про все»
  • Постійно пам'ятай про те, що учень, який сидить у класі перед тобою,— особистість, яку ти повинен навчати.
  • Визнач для себе кілька важливих моментів, а потім неухильно їx виконуй:
  • починай урок завжди вчасно;
  • завжди будь готовим до уроку, чого б це тo6i не коштувало;
  • приходь у клас хоча б за 15 хвилин до дзвінка, щоб устигнути перевірити стан кабінету, готовність дошки, учнів; зробити записи в журналі; відповісти на можливі запитання учнів; самому щось сказати та iн.;
  • обов'язково записуй на дошці тему уроку й домашнє завдання, простеж, щоб yci yчні записали його в щоденники.
  • Учися розподіляти увагу, щоб на будь-якому eтaпi уроку утримувати в полі зору весь клас, устигнути запитати учня, якщо він відволікається або розмірковує про щось своє.
  • Не зневажай записами на дошці, навіть простенькими кресленнями, малюнками, тому що учень, яким би неуважним вiн не був, обов'язково перепише з дошки в зошит.
  • У будь-який cпoci6 домагайся уваги учнів на ypoцi:
    • цікавим поясненням, досвідом, запитанням (працює мимовільна увага);
    • коментуванням розв'язання завдання з місця, без запису на дошці;
  • уміло застосовуй на ypoцi слово «Увага!», але не зловживай ним. Учням потрібно обов'язково спочатку сказати, яку важливу роль на уроці відіграє це слово: якщо вчитель вимовив: «Увага!» — отже, учень повинен зосередити увагу на вчителеві, чим би він не займався до цього.
  • Не бійся вчитися у CBOЇX колег та учнів, на семінарах та курсах, за книгами i журналами. Не жалій себе!
  • Відвідуй уроки cвoїx колег, особливо в тих класах, де справи найгірші. Ти знайдеш відповіді на багато питань, що турбують тебе.
  • Візьми co6i за правило: до шдготовки кожного уроку ставитися творчо, вносити в кожний родзинку. Не так уже це й важко, варто тільки виявити бажання. Психологічні дослідження свідчать, що причаровувати серця дітей можуть тільки тi вчителі, які працюють творчо й iз захопленням. Творчість учителя повинна бути постійною, щоденною, невичерпною. I це не подвиг, а норма педагогічної пpaцi.
  • Докладно розроби конспекти одного або кількох уроків. Нехай вони відрізнятимуться від звичайних: формою уроку, методами, насиченністю, цікавою інформацією, дослідами тощо.
  • Не жалкуй часу на написания гарного докладного конспекту уроку: у майбутньому заощадиш багато часу.
  • Працюючи над конспектом, використай свої позначення. Наприклад, червоним кольором записуй тему уроку, питания до учнів; зеленим — записи за дослідами i демонстраціями; умовними позначками — те, що необхідно продиктувати учням, що зафіксувати на дошці, та ін.
  • Запам'ятай: «Обцяв— зроби!»
  • Готуючись до уроку, краще розв'язувати завдання на окремих картках, причому завдання з одного задачника — на картках одного кольору, з шдручника — на картках інших кольорів (різнокольорові картки виготуй iз обкладинок старих зошитів). Так створиться гарна картотека — розв'язник. Це дуже зручно.
  • Обов'язково виписуй методичні журнали й газети, i відразу почни вести картотеку статей.
  • Готуючись до кожного уроку, визнач мінімальний нa6ip найголовнішиx запитань i понять, тримай їx у полі зору учнів весь урок. Аналогічно в кожній темі визнач основні поняття й багаторазово їx повторюй протягом yciєї теми.
  • Використай на уроках принцип Ходжі Насреддіна: «Нехай ті, які знають, розкажуть тим, які не знають».
Як навчитись взаєморозуміння
  • Не бійся дітей, адже вони бояться тебе більше.
  • Не бреши своїм учням, діти обману не прощають.
  • Не будь лицеміром, цю рису характеру учні віразу відчувають.
  • Слухай кожну дитину всім серцем.
  • Співпереживай дітям, адже ix людські проблеми такі самі, як i твої, тільки пропорційно віку.
  • Не чіпляйся до учнів через дрібниці, тому що будь-яка людина, у тому числі й дитина, недосконала, i не потрібно в її висловлюваннях шукати «вражих підступів».
  • Виконуй сам усе те, чого вимагаєш від дітей:
  • якщо ти просиш дітей не спізнюватися, зустрічай ix на пopoзi школи;
  • якщо ти просиш учнів не спізнюватися на урок, починай opганізаційний момент iз дзвоником;
  • якщо ти вимагаєш регулярного виконання домашніх завдань, то щодня перевіряй їx.
  • Завжди чітко працюй iз документацією — це допоможе уникнути конфліктів iз адміністрацією школи.
  • Не бійся розмовляти з батьками учнів, говори їм як про досягненпя своїх вихованців, так i про їx недоопрацювання. Сміливо відстоюй свою позицію, якщо впевнений у своїй правоті.
  • Навчися прощати i своїм колегам, i, звісно ж, учням, не носи об¬разу в coбi.
  • Завжди входи до класу у доброму гуморі Спробуй позбутися образ i роздратування, що ти отримав на попередньому уроці.
  • Культивуй у coбi спокійне, доброзичливе, неупереджене ставлення до дитини.
  • Використовуй позитивне оцінювання: помічай у дитині позитивні якості, звертай увагу на найменші зміни на краще.
  • Став перед дитиною реальні завдання, зважаючи на її можливості.
  • Будь послідовним i систематичним у CBOЇX вимогах.
  • Оцінюй дії, а не особистість.
  • Порівнюй учня, його успіхи тільки iз самим собою, а не з іншими.
  • Критикуючи, давай можливість реабілітуватися: демонструй варіанти бажаної поведінки.
  • Критикуючи, не згадуй попередніх помилок (їx можна тільки аналізувати, а не засуджувати).
  • Пам'ятай: карати — не означає сварити (утримуйся від негативних емоцій).
  • Умій визнавати свої помилки перед дитиною, не загладжуючи провину потураннями й поступками.
    Як досягти дисципліни в класі
    Правила для вчителя
    • Перед уроком — відкрита доброзичлива «хвилина спілкування», що надає позитивних емоцій.
    • Починати урок тільки тоді, коли клас готовий до нього (на парті - зошит, підручник, щоденник, пенал та iн.)
    • Завжди бути готовим до уроку, мати про запас додаткові завдання для тих, хто не любить працювати.
    • Для того щоб можна було управляти класом, необхідно захопити дітей уроком, зацікавити їx. Доречно також використати додатковий матеріал (цікаві вирізки з газет, ілюстрації та iн.). При цьому діти повинні чітко дотримуватися вимог, які вчитель висуває на уроці.
    • «Гальорка» має перебувати під пильним наглядом. Необхідно на всіх етапах уроку знайти хвилину, щоб переконатися, що учні тебе слухають, отже, тричі можна оцінити роботу на ypoці. I якщо це буде відпрацьовано на практиці, «гальорка» зрозуміє: у цього вчителя — краще слухати!
    • Отже, в класі буде дисципліна, якщо там виконуються деяю правила.
    Правила для учнів
    • Правило muшi: коли вчитель говорить, то yci мовчать.
    • Правило поваги: не переривай розповідь учителя. Привчись ставити питання або коментувати щось після пояснення. Для цього запиши питання на аркуші, передай учителеві або підведи руку.
    • Правило піднятої руки: учитель запитує тільки того, хто піднімає руку, а не того, хто вигукує відповідь iз місця. Виявляй повагу до роботи однокласників, не збивай і не перебивай їx відповіді; май терпіння до чужих талантів.
    • Лічу до п'яти. Якщо завершується контрольна або самостійна робота, щоб швидко й без утрат для нервової системи вчителя зібрати роботи, учитель вимовляє чарівну фразу: «Лічу до п'яти, усі зошити повинні опинитися на першій парті».
    • Правило двох хвилин. Можна, звісно, уявити собі зовсім фантастичну ситуацію, що учні ідеально дотримуються правил, що встановлені на уроці. Але є діти, яким зазвичай важко всидіти на місці впродовж 45 хвилин у ролі ідеально розумної слухняної ляльки. Їм хочеться потягнутися, розім'ятися, зробити ковток води, щось терміново повідомити приятелеві. Як повестися в цій ситуації? Домовтеся, що якщо в учителя не виникне зауважень (принципових) під час уроку до класу, то ти, як учитель, подаруєш їм 2 хвилини вільного часу, які вони можуть використати як завгодно — підвестися, походити, поговорити, але тільки впродовж 2 хвилин.
    Матеріал із "Золотої педагогічної скарбниці" О.М. Ворожейкіної
    "100 цікавих ідей для проведення уроку"
Copyright MyCorp © 2016

Поиск
Архив записей
Друзья сайта
  • Сайт 3 А класса
















  • Создать сайт

  • Официальный блог

  • Сообщество uCoz

  • FAQ по системе

  • Инструкции для uCoz


  • Скринька з секретом - сайт для дітей та підлітків


  • "Весела Абетка" — Для дітей України


  • МамаТато


  • Maluk.in.ua – сайт для малят та їх батьків


  • Раскраска.ком - здесь можно абсолютно бесплатно cкачать и распечатать разукрашки для вашего ребенка


  • Бесплатно играй онлайн в 530 увлекательные игры для детей без регистрации


  • PREDKOV.NET - сайт для детей и подростков


  • Электронные книги для детей


  • Развивающие игры
  • Бесплатный хостинг uCoz