Неділя, 19.11.2017, 03:01




Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №12
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту

До свята "Останнього дзвоника" залишилось

ЗБІРНИКИ ДЛЯ ДПА
ЗАВАНТАЖИТИ



Міні-чат

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 640
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Сторінка1

Додаток 1

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ

Трендових студій «Нова українська школа» (Studios Trend)

ІІІ серпневого Конгресу освітян Донеччини - 2017

І. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

1.1. Трендові студії (Studios Trend, від італійського слова «studium» — навчання та англійського «trend» – тенденція) - це форма професійного навчання, що забезпечує учасникам можливість «йти в ногу з часом» і бути в курсі сучасних тенденцій, трендів. Студія характеризується можливістю у вільній формі викладати й опановувати різноманітні авторські ідеї та напрацювання; поєднувати творчо працюючих працівників і тих, які прагнуть підвищити професійний рівень й самовиразитися.

Трендові студії — це інтерактивний презентаційний захід у межах серпневого «Конгресу освітян Донеччини – 2017» (далі – Конгрес), на якому методичні кабінети (центри), управлінці, науково-педагогічні та педагогічні працівники ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ міст (районів) області матимуть можливість представити власні авторські ідеї, розробки, знахідки щодо ефективних шляхів підвищення якості освіти в межах сучасних освітніх трендів.

1.2. Метою Трендових студій є поширення інноваційного методичного, управлінського та педагогічного досвіду освітян області  щодо  впровадження сучасних освітніх трендів; обговорення сучасних тенденцій і викликів у розвитку освітніх технологій, факторів протидії та пришвидшення їхнього впровадження.

1.3. Основними завданнями Трендових студій є наступні:

        • презентувати інноваційні знахідки методичних служб, навчальних закладів, окремих педагогічних працівників області з упровадження сучасних освітніх трендів, що сприяють підвищенню якості освіти;
        • об’єднати учасників освітнього процесу в пошуку ефективних шляхів підвищення якості освіти; розвитку ідей, технологій, навчальних проектів і програм у межах сучасних освітніх трендів;
        • стимулювати творчу діяльність та відкриття нових можливостей у професійній самореалізації педагогічних працівників;
        • розвивати професійні контакти та співпрацю працівників Дон облІППО, методичних служб, дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів міст та районів області.

1.4. Формат Трендових студій

Трендові студії працюватимуть у двох форматах – виставкова експозиція та панельні дискусії – за такими векторами:

Вектор № 1. Інтегроване навчання

Вектор № 2. Освітні проекти

Вектор № 3. Дистанційне навчання

Вектор № 4.  Проекти STEАM-освіти

Вектор № 5. Освітні технології перевернутого навчання

Вектор № 6. Методичний супровід інклюзивної освіти

Вектор № 7. Інтеграція українознавчого компонента в діяльність сучасного вчителя української мови та літератури

Вектор № 8. «Арт-альтанка»

Вектор № 9. Компетентнісне навчання в початковій школі

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ

2.1.1. Виставкову експозицію (стаціонарну) Трендових студій складатимуть презентаційні майданчики міст і районів області – з найбільш ефективними інноваційними доробками методистів МК/МЦ, управлінців та педагогічних працівників ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ із різних векторів (п. 1.4), визначеними за результатами проведеного у містах/районах відбору (при відборі й підготовці матеріалів рекомендуємо скористатися досвідом учасників Обласних креатив-лабораторій  2017 року).

Експозиційні матеріали від міста/району мають бути оформлені в єдиному стилі у вигляді брошур формату А-5 невеликого об’єму із зазначенням назв векторів.

З метою обміну досвідом й інноваційними знахідками передбачено представлення виставкових матеріалів представниками міст/районів та обмін презентаційними варіантами брошур між учасниками виставки.

По одній найкращій з кожного вектора роботі від міста/району (до 9 матеріалів) беруть участь у конкурсі виставкових робіт (Додаток 5). Роботи-переможці будуть надруковані (із збереженням авторських прав) у збірнику з досвіду роботи навчальних закладів Донецької області – до Дев’ятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» та Шостої міжнародної виставки освіти за кордоном «World Edu» 24-26 жовтня 2017 р. у м. Києві.

2.1.2. Вимоги до оформлення векторів експозиції:

Вектор № 1. Інтегроване навчання

Формат  матеріалів: Брошури (А-5) з авторськими розробками інтегрованого заняття, уроку (або серії інтегрованих занять/уроків, теми, модуля, курсу тощо) з предметів інваріантної складової дошкільної, шкільної, позашкільної освіти.

Напрями прикладної спрямованості розробок:

  • Класична освіта
  • Робота з обдарованими дітьми
  • Інклюзивна освіта

Структура брошури:

  1. Пояснювальна записка – автор, назва, мета, завдання, очікувані результати, місце заняття/уроку (теми, модуля тощо) у системі навчального курсу (ів); спрямованість (цільова аудиторія), актуальність.
  2. Покроковий сценарій заняття/уроку з методичними та практичними рекомендаціями щодо кожної його частини (з обов’язковими посиланнями на використані сторонні ресурси):
  • Опис (№ та тема заняття/уроку, його мета та завдання, очікувані результати, план, обладнання)
  • Інструктивно-методична частина (рекомендації автора щодо доцільності проведення даної інтеграції; системи оцінювання на уроці; порад вихованцям/учням для успішного оволодіння даним матеріалом тощо)
  • Зміст (розробка самого заняття з обов’язковим виділенням його змістовних частин)
  • Додатки – посилання на додаткові джерела з обраної теми; інструкції щодо використання авторських дидактичних ресурсів (ігор, симуляторів, тренажерів), застосування яких передбачене на занятті/уроці; зразки використаної наочності; правила проведення навчальних вправ тощо.

3. Висновки – значущість представленого матеріалу в системі викладання обраних предметів та перспективи розвитку інтеграції у зазначеному напрямі.

Вектор № 2. Освітні проекти

Формат  матеріалів: Брошура з авторською розробкою проекту(ів) у вигляді кейсу проектної документації.

Проектні напрями:

  • Освітні
  • Культурні
  • Проекти соціальної дії
  • Економічні
  • Громадські проекти

Структура брошури:

  1. Пояснювальна записка – автор, назва та мета проекту, завдання, очікувані результати, місце проекту в системі діяльності НЗ; спрямованість (цільова аудиторія), актуальність.
  2. Аплікаційна форма до проекту:

2.1. Назва проекту

2.2. Менеджер(и) проекту

Ім’я, прізвище

Освітній заклад/ організація, місто/район/громада, посада

Адреса електронної пошти

 

 

 

 

 

 

2.3. Мета проекту

2.4. Хто є організаторами і партнерами проекту? Чітко зазначте запропоновану роль кожного партнера.

Роль

Контактна особа + контактні дані

Роль у проекті

Організатор

Шмаль К.В., директор Покровського ДНЗ №32

+380935677894   uruyfg@gmail.com

Організація взаємодії між структурними підрозділами проекту

Партнер

Пітер Кох, представник організації Фонд ім Ф.Еберта в Україні

+380956783212     jkjwuiuw@i.ua

Фінансування ремонтних витрат у приміщенні ДНЗ

 

 

 

2.5. Хто є залученими сторонами і цільовою аудиторією проекту?

Загальна інформація

2.6. Опишіть поточну ситуацію у галузі, на яку спрямовано даний проект. Які існують проблеми, шляхи вирішення? Які інші ініціативи або проекти запроваджуються у цій галузі?

2.7. Яким чином даний проект змінить цю поточну ситуацію, і чого він досягне на локальному та глобальному рівнях?

Очікувані результати проекту

2.8. Чітко і конкретно опишіть результати проекту на локальному та глобальному рівнях.

2.9. Як заплановані заходи / компоненти проекту приведуть до досягнення результатів проекту?

Структура проекту

2.10. Опишіть всі заплановані заходи / компоненти проекту.

Для кожного з заходів / компонентів проекту, визначте: а) його цілі, б) орієнтовні дати (місяці) запровадження, в) кількість учасників та їх категорії (напр. 100 учнів X, 5 представників обласної адміністрації Y), г) місце (місця) проведення

Соціальний, інституційний, інший вплив проекту

2.11. Як даний проект вплине на розвиток НЗ, організації / громади?

2.12. Як вплив проекту буде продовжуватись після його завершення?

Просування (promotion), моніторинг, оцінка і звітність проекту

2.13. Як ви будете просувати проект (наприклад, через партнерів, веб-сайти, засоби масової інформації та ін.)

2.14. Як буде відстежуватись проведення проекту? Опишіть систему моніторингу проекту, звітності по проекту, оцінки роботи проекту та його результатів.  

Бюджет проекту та фінансування з інших ресурсів

2.15. Визначте детальний бюджет проекту, включаючи грошові та не-грошові внески від всіх партнерів (у гривнях для кожної категорії)

Назва категорії

Вартість одиниці, грн.

Кількість одиниць

Фінансування від партнерів (визначити, яких з посиланням на пропозиції)

Всього, грн.

ручка

3.50

10

За рахунок особистих витрат

35.00

проектор

12000.00

2

За рахунок ЮНІСЕФ

24000.00

Загалом

 

 

12000.00

12035.00

3. Висновки – значущість наданого матеріалу та перспективи розвитку обраного проектного напряму для вашого НЗ.

Вектор № 3. Дистанційне навчання

Формат матеріалів: брошура з авторською розробкою електронного навчального уроку, модуля, курсу з предметів інваріантної складової (за типовим навчальним планом) для учнів  1-11 класів.

Напрями прикладної спрямованості модулів:

  • Класична освіта
  • Робота з обдарованими учнями
  • Освіта для дітей з особливими освітніми потребами

Структура брошури:

  1. Пояснювальна записка – автор, назва, мета, завдання, очікувані результати, місце уроку (модуля, курсу) в програмі; спрямованість (цільова аудиторія), актуальність.
  2. Покроковий навчальний контент з методичними та практичними рекомендаціями щодо використання кожної частини (з обов’язковими посиланнями на використані сторонні ресурси):
  • Опис
  • Інструктивно-методична частина
  • Зміст
  • Додатки
  1. Висновки – значущість наданого матеріалу для навчального закладу.

Вектор № 4. Проекти STEАM-освіти

Формат  матеріалів: брошура з авторською розробкою SТЕАМ-проекту, що пройшов  апробацію в закладах освіти

Структура проекту:

  • Назва проекту
  • Мета проекту
  • Завдання проекту
  • Синхронізація  програм

Предмет

Тема

Завдання  за предметами

Очікуваний результат з предмету (продукт у проекті)

  • Етапи проекту: послідовність за предметами, діяльність дітей, терміни, фото
  • Підсумковий результат (продукт)
  • Скріншоти та фото продукту.

 

 

 

Copyright MyCorp © 2017
Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Національна дитяча гаряча лінія

Поиск
Архив записей
Друзі сайту
  • Сайт 3 А класу
















  • Создать сайт

  • Официальный блог

  • Сообщество uCoz

  • FAQ по системе

  • Инструкции для uCoz


  • Скринька з секретом - сайт для дітей та підлітків


  • "Весела Абетка" — Для дітей України


  • МамаТато


  • Maluk.in.ua – сайт для малят та їх батьків


  • Раскраска.ком - здесь можно абсолютно бесплатно cкачать и распечатать разукрашки для вашего ребенка


  • Бесплатно играй онлайн в 530 увлекательные игры для детей без регистрации


  • PREDKOV.NET - сайт для детей и подростков


  • Электронные книги для детей


  • Развивающие игры
  • Безкоштовний хостинг uCoz