Державна підсумкова атестація у старшій школі - 20 Февраля 2013 - Официальный сайт ОШ №12
Четверг, 08.12.2016, 20:07




Дружковская общеобразовательная школа І-ІІІ ст. №12
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта

До Первого звонка осталось

ЗБІРНИКИ ДЛЯ ДПА 2014
ЗАВАНТАЖИТИ



Мини-чат

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 631
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
 
Главная » 2013 » Февраль » 20 » Державна підсумкова атестація у старшій школі
19:42
Державна підсумкова атестація у старшій школі
Державна підсумкова атестація у старшій школі

Державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів:

-    українська мова;

-         профільний предмет (для учнів, які навчалися у класах з профільним навчанням), історія України або математика (для учнів, які навчалися у класах універсального профілю);

-         предмет за вибором.

При вивченні двох профільних предметів (наприклад, фізики і математики у фізико-математичному профілі) атестацію складають із одного з них замість предмета за вибором.

Державна підсумкова атестація з української мови є обов’язковою і проводиться у формі переказу без творчого завдання за текстом, визначеним Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України за посібником: «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл. Шелехова Г.Т., Новосьолова В.І., Ярмолюк А.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013) і оголошеним по радіо та телебаченню в день проведення атестації.

Тексти 60 переказів цього збірника відповідають навчально-методичним вимогам до докладного переказу, що в повному обсязі дає змогу перевірити формування в учнів комунікативних умінь (сприйняття почутої інформації, докладне її відтворення, самостійне визначення предмета й завдань висловлювання, добір для їх вирішення потрібних мовних засобів тощо) та орфографічних і пунктуаційних навичок.

На виконання завдання державної підсумкової атестації з української мови в 11 класі відводиться 90 хвилин, протягом яких учні докладно відтворюють первинний текст запропонованого переказу з урахуванням його смислової і структурної цілісності (без додаткового творчого завдання). Переказ проводиться за традиційною методикою.

Державна підсумкова атестація з мови навчання (кримськотатарська, молдовська, польська, російська, румунська, угорська) у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин в 11 класі проводиться у формі переказу без творчого завдання за посібниками, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України:

«Збірник переказів для державної підсумкової атестації з кримськотатарської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням кримськотатарською мовою. 11 клас» (укл. Яяєва А. М., Велішаєва Х. В.,   Яяєва Н. М.);

«Збірник переказів для державної підсумкової атестації з молдовської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням молдовською мовою. 11 клас» (укл. Кьося В. В., Фєтєску Л. І.);

«Збірник переказів для державної підсумкової атестації з польської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською мовою. 11 клас» (укл. Іванова М. С.);

«Збірник переказів для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 11 клас» (укл. Мельникова Л. В., Король Г. М., Путій Т. М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013);

«Збірник переказів для державної підсумкової атестації з румунської мови для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням румунською мовою. 11 клас» (укл. Говорнян Л. С., Остафій О. Р.);

«Збірник переказів для державної підсумкової атестації з угорської мови для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням угорською мовою. 11 клас» (укл. Браун Є. Л.);

«Збірник переказів для державної підсумкової атестації з болгарської мови для загальноосвітніх навчальних закладів. 11 клас» (укл. Бузіян Н. С.,           Кара Н. В.).

Тексти переказів для проведення державної підсумкової атестації з мови навчання визначаються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, відповідними департаментами та управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

На проведення державної підсумкової атестації з російської мови чи інших мов національних меншин відводиться 90 хвилин. Відлік часу розпочинається з моменту початку роботи учнів над завданнями.

Державна підсумкова атестація з російської мови може проводитися у тестовій формі за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 11 клас» (укл. Бикова К. І., Кошкіна Ж. О. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Збірник завдань для державної підсумкової атестації укладено відповідно до чинних навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням російською мовою і надає можливість перевірити та оцінити рівень сформованості мовної та мовленнєвої компетенцій учнів, їх уміння реалізовувати свої знання в практичній діяльності.

Збірник містить 15 варіантів тестових завдань. Кожний варіант складається з 21 завдання різних ступенів складності.

Завдання 1-4 відносяться до невеликих текстів і передбачають одну правильну відповідь із чотирьох, а завдання 5-17 – вибір однієї правильної відповіді з п’яти.  

Завдання 18-20 передбачають встановлення відповідності між рядками, що позначені буквами та цифрами.

Завдання 21  передбачає написання аргументованого стислого  твору на запропоновану тему.

Тривалість виконання тестових завдань – 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

Державна підсумкова атестація з української літератури в 11 класі за курс повної загальної середньої освіти проводиться у формі тестування за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 11 клас» (авт. Коваленко Л. Т., Михайлова Н. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Його мета ― перевірити відповідність знань, умінь і навичок випускників загальноосвітніх навчальних закладів програмовим вимогам і оцінити рівень навчальних досягнень учнів за курс середньої школи.

Збірник завдань для державної підсумкової атестації укладено відповідно до чинних програм з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів.

Тривалість виконання тесту ― 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

У збірнику представлено 20 варіантів завдань у тестовій формі, однакових за структурою та складністю. Завдання вимірюють рівень засвоєння програмового матеріалу й сформованість в учнів таких когнітивних умінь, як знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез і оцінювання. Під час державної підсумкової атестації передбачено оцінити рівень навчальних досягнень учнів: розуміння змісту художніх творів, вміння їх аналізувати, використовуючи знання щодо літературного процесу і відомостей з теорії літератури.

Кожен тест складається з 33 завдань різної форми.

Завдання 1–24 з вибором однієї правильної відповіді містять чотири або п’ять варіантів відповідей, із яких тільки одна правильна.

Завдання 22–24 з вибором однієї правильної відповіді укладено за програмою для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів, тому їх повинні виконувати під час ДПА тільки учні класів філологічного напряму. У збірнику такі завдання позначено зірочкою (*).

У завданнях 25–28 випускники мають установити відповідність між лівою та правою колонками й уписати літери в таблицю.

Чотири завдання відкритої форми з короткою відповіддю (завд. 29–32) передбачають запис відповіді у вигляді слова, словосполучення чи речення.

Тридцять два завдання тесту перевіряють знання змісту вивчених текстів, уміння їх аналізувати, виявляти особливості змісту і форми, порівнювати певний літературний твір із творами інших письменників вивченого періоду.

Завдання 33 вимагає написання розгорнутої відповіді на запропоноване питання. Учні мають надати вичерпну відповідь, сформулювати і прокоментувати проблему, порушену в художньому творі, пояснити позицію автора, указати, чи погоджуються вони з такою позицією, й аргументувати свою думку. Обсяг відповіді ― від 100 до 200 слів.

Державна підсумкова атестація зі світової літератури в 11 класі проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації зі світової літератури. 11 клас» (авт. Таранік-Ткачук К. В., Фоміна С. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Перевірка знань учнів у вигляді завдань у тестовій формі дозволяє вчителю визначити рівень навчальних досягнень учнів водночас із багатьох тем і розділів програми; об’єктивно оцінити рівень засвоєння навчального матеріалу; створити для всіх учнів рівні умови під час складання тестів.

Пропонований збірник завдань у тестовій формі для державної підсумкової атестації укладений відповідно до чинних програм зі світової літератури, охоплює навчальний матеріал 10 та 11 класів і містить 20 варіантів атестаційних завдань.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Тестові завдання призначені для комплексної перевірки знань зі світової літератури та побудовані так, щоб учні змогли продемонструвати розуміння художнього твору, вміння аналізувати та інтерпретувати його, усвідомлювати його родову і жанрову специфіку, стильову своєрідність, багатство його ідейно-художнього змісту та особливості поетики. Творча робота  має відображати сформованість базових знань зі світової літератури, уявлення про художню літературу як мистецтв слова, уміння висловити свої думки про художній твір, аналізувати різні за своєю жанровою специфікою твори, проявити самостійність суджень, уміння спиратися на тексти письменників, добирати потрібну форму вислову, визначати національну своєрідність конкретного тексту).

У залежності від того, за яким рівнем (стандарту, академічним, профільним) учні вивчали світову літературу в школі, вони мають виконати різний комплект завдань. Кількість завдань для рівня стандарту та академічного (профільного) відрізняється.

До збірника увійшли завдання різних форм:

- завдання 1-24 передбачають вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих;

- завдання 25-27 передбачають встановлення відповідності (до кожного рядка, позначеного буквою, учень добирає відповідник, позначений цифрою);

- завдання 28 передбачає написання стислого твору-роздуму на запропоновану тему (ця творча робота відображає сформованість базових знань зі світової літератури, уявлення про художню літературу як мистецтво слова, уміння самостійно мислити, аналізувати різні за жанровою специфікою твори й висловлювати щодо них власні думки, спиратися на художні тексти, добирати відповідну форму вислову, визначати національну своєрідність твору).

Завдання з позначками «СА» та «С» призначено для рівня стандарту; завдання з позначками «СА» та «АП» - для академічного та профільного рівнів.

На виконання завдання державної підсумкової атестації зі світової літератури відводиться 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).


Просмотров: 427 | Добавил: Школа№12 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2016

Поиск
Архив записей
Друзья сайта
  • Сайт 3 А класса
















  • Создать сайт

  • Официальный блог

  • Сообщество uCoz

  • FAQ по системе

  • Инструкции для uCoz


  • Скринька з секретом - сайт для дітей та підлітків


  • "Весела Абетка" — Для дітей України


  • МамаТато


  • Maluk.in.ua – сайт для малят та їх батьків


  • Раскраска.ком - здесь можно абсолютно бесплатно cкачать и распечатать разукрашки для вашего ребенка


  • Бесплатно играй онлайн в 530 увлекательные игры для детей без регистрации


  • PREDKOV.NET - сайт для детей и подростков


  • Электронные книги для детей


  • Развивающие игры
  • Бесплатный хостинг uCoz